The Quiet Things That No One Ever Knows - #22: Att Sakna Någon

The Quiet Things That No One Ever Knows - #22: Att Sakna Någon
Jag lyssnade nyss på en låt av en kille (Grioa) som nu är död. Läste de två översta kommentarerna på Youtube-videon där låten var. Det var ett inlägg från hans mor, och ett från hans äldre bror:

"Jag älskar att höra din röst min äskade son.Det är så vackert."

"Brorsan jag kommer ihåg när du håll på med den här låten, inte visste att jag skulle gråta när jag lyssnade på den nu...jag hade räknat med att dela våra steg längre. Älskar dig lillebror."

Hittade länken i ett forum. Grioa var ingen jag hört om alls, och förutom just den låten (en väldigt fin låt om kärlek till sina vänner, gamla och nya) vet jag inte om han var bra. Men just låten, att han dött och familjens inlägg fick mig att bryta ihop. Det är så lätt att börja sakna när man tar del av sådant här.
Därav låtlistan. Ingen enskild låt är vald för att texten på något sätt förmedlar vad jag känner, utan det är bara en stämning, ett humör och en samling känslor jag ville få fram.
Så, håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0