The Quiet Things That No One Ever Knows - #18: Att Höra Men Inget Se

Det var dags för spellista med filmmusik, kände jag.

The Quiet Things That No One Ever Knows - #18: Att Höra Men Inget Se

Det är i princip baserat på ett antal av mina favoritfilmer, men med en tanke om någon slags genomgående känsla. Jag försökte dessutom hålla mig lite borta från "självklarheterna", för de har man hört till leda helt enkelt.
I mångt och mycket är det nog mer rättvist att sammanfatta listan som en samling känslor och stämningar jag tycker om att vara i när jag ser film. Jag har medvetet uteslutit mer lekfulla filmer och låtar, eftersom de inte riktigt passar in i det här temat - men det kan komma en sådan lista längre fram.

Kram

Kommentarer
Postat av: tiny words

sv: haha, ja gör det om du vill

2010-05-11 @ 17:37:09
URL: http://tinywords.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0