I Brist På Håkan

Nåja, det är en låt av bandet Man Över Bord, och det var mer "lite roligt" av mig än med en faktisk tanke att ha det som titel till inlägget. Vi lämnar det.

Jag har lyckats bli förkyld. Det händer inte jätteofta, men jag blir en riktig mes när jag väl blir det.
Så där svag och nästan gnällig hela tiden.
Men samtidigt tycker jag det är lite soft att vara så här sjuk, det ger en liksom lite rätt att vara slö och tycka synd om sig själv. Som om det inte hände annars.

Två supervälskrivna extrajobbsansökningar ihopskrivna (jag kan hålla på hela natten) och inlämnade/skickade, båda till tvspelsbutiker. Ska jag tjäna extrapengar så känns det ju lite för klockrent att göra det genom att sälja spel, tycker jag.
Det är dags att jag slutar slacka och tar tag i saker, växer upp osv etc.

Hade "Musiklyssnare" varit ett extrajobb hade jag sökt det också.

Jag hade i vanlig ordning inget egentligt att säga, ville bara skriva något så varken ni eller jag tror att jag gått och dött. Skriver jag inte vet man aldrig, inte ens jag själv. Tänk om, liksom!

Osv

Kommentarer
Postat av: sophia

svar: nej tyvärr! så fint har vi inte här i vasa.. ;)

2010-02-23 @ 20:38:28
URL: http://tinywords.blogg.se/
Postat av: mell

Oh! CV borde man skriva klart nu ja...imorgon kanske. Kanske. Det är fint att du skriver, men gör det ej av tvång ;) Inlägg som detta är även trevligt att läsa.

2010-02-25 @ 22:26:47
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0