The Quiet Things That No One Ever Knows - #16: Fjorton Gitarrer Och Ett Piano

Det var dags för en lista igen. Och jag ska säga direkt att jag inte från början planerade att göra en lista med nästan bara gitarrbaserade låtar, men det visade sig halvvägs in att så var fallet. Det hänger nog ihop med att jag äntligen återupptagit gitarrspelandet från att ha legat lite av tidigare. Att jag åter tagit tag i gitarren beror faktiskt på förra spellistan jag gjorde, och specifikt låten With The Notes In My Ears av Peter Broderick. Jag insåg hur otroligt vacker den var, och hur gärna jag ville spela den hela tiden och liksom känna allt det där jag kände när jag såg honom uppträda. Så så har det blivit.

Här är så nya listan:

The Quiet Things That No One Ever Knows - #16: Fjorton Gitarrer Och Ett Piano

Jag tycker om den, får jag väl säga. Den börjar och slutar precis som jag vill att allt ska börja och sluta, tror jag. Eller som jag känner att det gör kanske.

tack
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0