Drygskrivande från telefonen

Bra tänkt där, att skriva ett blogginlägg via telefonen.
Det blir ju säkert inte alls jobbigt i längden.

Efter tandläkarbesök fick jag för mig att spendera hela dagen (till jag hämtar far min vid tåget vid tre) på stan.
Eller snarare, på cafét vid stadsbiblioteket. Här har jag sällskap av Litteraturens Historia i Världen, ett tillskansat/tillbytt PSP och Malin (jag tänkte skriva "från Göteborg", men det känner jag två Malin som är. Då tänkte jag skriva "Malin N", men båda i Göteborg heter ett efternamn som börjar på N. Så det får bli "Hon jag känt längst", som om någon som läser ens bryr sig) via SMS. Det är bra sällskap så klart, men jag vet inte om jag helt tänkte igenom det när det innebär att jag ska sitta här i fem timmar.
Tur att boken är bra, spel är "min grej" och Malin är..."min tjej"? Det stämmer nära nog, när Carro är min tjej utan ".

Giant Bombcast är ingen jättehit, förresten.
Det är däremot mannen vid bordet bredvid, som läser Populär Historia (?) med glasögonen så långt ut på näsan (hans, inte min) man kan få dem.
Gamla > Unga, FTW.

Åter till boken. Uppdatering närmare halv tre, se fram emot det.

Kramp

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, detta var ett lite förvirrat inlägg. när carro är min tjej utan? Hoppas din dag var fin på stan. Jag önskar att vara sådan att jag kan sitta ensam på ett café och inte känna av underligheten.

2010-04-07 @ 00:08:00
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: Peder

Utan situationstecken ("), alltså utan ". ;)

Varför skulle det kännas underligt att caféa ensam?

2010-04-07 @ 08:16:35
Postat av: Malin

Det är bara en känsla jag har. Jag kanske ska försöka trotsa den.

2010-04-17 @ 19:25:11
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0